FOODINI.EE VEEBIPOE KASUTUSTINGIMUSED

Veebipoe e-pood.foodini.ee (edaspidi E-pood) omanik on Foodini OÜ (registrikood 12977639), asukohaga Tallinn Harjumaa, tegevuskohaga Haabneeme Viimsi vald Harjumaa.

TORTIDE JM TOITLUSTUSTOODETE TELLIMINE

  1. Müügitingimused kehtivad foodini.ee E-poest toitlustustoodete ostmisel.
  2. Tellimusi käsitleme E-R 9.00-17.00, vajadusel väljaspool nimetatud aega. Palume arvestada, et väljaspool nimetatud tööaega esitatud tellimusi ei ole meil alati võimalik täita.
  3. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
  4. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde.
  5. Tortidel on esitatud mitu hinnavalikut vastavalt tordi suurusele. Klient valib rippmenüüst meelepärase suurusega tordi, tehtud valikust sõltub valitud toote maksumus.
  6. Toote hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a. kampaaniad, mille toimumise ajal toimetatakse kaup kätte tasuta. Sellisest võimalusest teavitatakse Kliente täiendavalt kas Foodini uudiskirjaga, kodulehel ja/ või sotsiaalmeedias.
  7. Kauba Kliendini toimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  8. Tortide jm toitlustuse all toodud toodete transpordiks kliendini on võimalik kasutada ainult tordikullerit, mille maksumus lisandub toote hinnale.
  9. Toitlustuse kategoorias toodud tooteid ei ole võimalik tellida pakiautomaati.
  10. Kliendil on kokkuleppel Foodiniga võimalik tellitud tootele ise järele tulla.
  11. Tordikulleri vahendusel saame pakkuda tellitud toote/ toodete kättetoimetamist Viimsi valla ja Tallinna linna piires. Muudesse piirkondadesse tellimise võimalikkuse ja maksumuse täpsustamiseks palume meiega kontakteeruda numbril 566 79 228 või saata e-kiri SIIT.
  12. Palume toodete tellimuse vormistamisel lisada infoväljadele kindlasti tordi kättesaamise kuupäev, valida rippmenüüst kättetoimetamise ajavahemik, samuti enda täpne aadress ja kontakttelefon.
  13. Tortide jm toitlustustellimuste eest on võimalik tasuda ülekandega. Sellisel juhul peab Klient tagama tasumise enne tellimuse kättesaamist. Tähtajaks tasumata tellimusi ei ole võimalik täita.
  14. Tellimusele ise järele tulles on võimalik tasuda ka sularahas. Palume tasumise viis täpsustada tellimuse vormistamisel ning arusaamatuste vältimiseks sellest kinni pidada.
  15. Kokkuleppel Foodiniga on tasumiseks võimalik kasutada ka kinkekaarti. Kinkekaardi kasutamiseks palume meiega ühendust võtta numbril 566 79 228 või saata e-kiri SIIT.

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

  1. Müügitingimused kehtivad foodini.ee E-poest kaupade ostmisel.
  2. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ning on märgitud toodete juurde.
  3. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a. kampaaniad, mille toimumise ajal  toimetatakse kaup kätte tasuta.
  4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  5. Tellimused, mille kogusumma ilma postikuluta ületab 50 eurot, toimetatakse kätte tasuta.
  6. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
  7. Tellitud kaupade eest on võimalik tasuda pangalinkide vahendusel /Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID/, PayPal’i kaudu või ülekandega. Ülekandega tasumisel peab Klient tagama tasumise enne tellimuse kättesaamist. Tähtajaks tasumata tellimusi ei ole võimalik täita.
  8. Tellitud tooteid, millele ei ole järgi tuldud, säilitame maksimaalselt 6 kuud tellimuse eest tasumise kuupäevast arvates. Peale nimetatud tähtaega ei ole meil võimalik kaupa väljastada. Palume olla vastutustundlikud ning tulla tellitud kaubale järele esimesel võimalusel, leppides selles meiega eelnevalt kokku.
  9. Kokkuleppel foodini.ee E-poega on tasumiseks võimalik kasutada ka kinkekaarti. Kinkekaardi kasutamiseks palume meiega ühendust võtta numbril 566 79 228 või saata e-kiri SIIT.

OSTUINFO

TELLIMUSE ESITAMINE

  1. Tellimusi käsitleme E-R 9.00-17.00.
  2. Tellimuse esitamiseks vali sobiv toode/tooted ning järgi e-poe automaatseid juhiseid.
  3. Ostukorvi sisu on nähtav lehe parempoolses ülaservas, täpsema info saamiseks klikkige ostukorvil. Lisaks tellimuse ülevaatamisele saab Klient ostukorvis olevaid artikleid ning nende koguseid muuta, eemaldada tooteid, lisada või vähendada koguseid.
  4. Enne tellimuse kinnitamist ja maksevahenditele suunamist on Klient kohustatud tutvuma privaatsuspoliitika ja kasutustingimustega ning seda kinnitama, tehes linnukese vastavasse kasti. Sellega kinnitab Klient, et on E-poe kasutustingimustega tutvunud, ta mõistab kasutustingimuste sisu ja sellega kaasnevaid õigusi ja kohustusi ning on nendega nõus.
  5. Eestisisesed saadetised postitame ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest, väljaspoole Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Kui võimalik, läheb kaup teele juba samal või järgmisel päeval. Juhul, kui teil on kauba kättesaamisega kiire, soovitame selle info lisada märkustesse ning võimalusel saadab foodini.ee veebipood paki kiiremini. Sõltuvalt laoseisust ja tarnijatest võivad tarneajad tooteti erineda.
  6. Foodini on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 14 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
  7. Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama tellimuse täitmiseks tärniga tähistatud andmed  – nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui arve läheb firmale), kohaletoimetamise aadress ja mobiiltelefoni number.
  8. Kliendiks registreerimine ei ole kohustuslik, kuid tellimuse vormistamiseks on oluline täita lahtrid, mis on vajalikud paki kättetoimetamiseks.
  9. Kui te olete end juba kliendiks registreerinud, tuleb püsikliendina tellimuse vormistamiseks kontole sisse logida ning tellimus esitada. Kliendikontole sisselogimine võimaldab edaspidi saada infot tellimuse staatuse kohta – kas see on ootel, kinnitatud, täidetud, samuti vaadata eelmisi tellimusi.
  10. Kui Klient ei ole end varem püsikliendiks registreerinud, tagab püsikliendiks registreerumise täidetud ankeet. Täitke kindlasti kõik nõutud väljad ja vajutage “Saada”.
  11. Tellimuse ladusaks ja probleemivabaks täitmiseks on Klient kohustatud sisestatud andmeid ning artiklid enne tellimuse kinnitamist üle kontrollima.
  12. Laost puuduva toote kohta saadame teile täiendava informatsiooni kättesaamisaja kohta.
  13. Kliendi poolt antud e-posti aadressile saadetakse tellimuse koopia. Juhul kui Kliendini ei ole jõudnud tellimuse koopia, palume meid sellest esimesel võimalusel teavitada.
  14. Probleemide korral tellimuse esitamisel helistage +372 566 79 228.

MAKSETINGIMUSED

  1. Tellimuse eest on võimalik tasuda ettemaksuarve alusel ülekandega või kasutades e-poe tellimiskeskkonnas olevat Maksekeskuse linki.
  2. Klient tasub Toote eest kogusumma tellimust kinnitades.
  3. Toodete eest pangalingiga tasumisel on makse saajaks Maksekeskus AS, mida Foodini e-pood on volitanud enda nimel makseid vastu võtma.
  4. Peale tellimuse eest tasumist saadame Kliendile tema poolt märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnituse saatmisega Kliendi e-posti aadressile loetakse müügileping Kliendi ja Foodini vahel sõlmituks ning tooted toimetatakse Kliendile kätte Kliendi poolt tellimuses kinnitatud kättetoimetamise viisil ja kohta.
  5. Tarneviisi “ Tulen ise järele” korral on võimalik tellimuse kättesaamisel tasuda ka sularahas.
  6. Ettemaksuarvega tasudes saadame Kliendi e-posti aadressile ettemaksuarve, mille alusel tasumine toimub arvel toodud maksetähtaja jooksul.
  7. Pangaülekandega tasudes lisage selgitusse kindlasti tellimuse number. Kui makse teostaja erineb tellimuse esitajast, palume lisada pangaülekandele tellija nime, kes tellimuse koostas.
  8. Tellimusel oleva summa laekumisel Foodini pangakontole alustame tellimuse täitmisega.
  9. Tellimus tühistatakse, kui maksetähtaja jooksul ei ole tellimuse kogusumma arvel toodud Foodini arveldusarvele laekunud.
  10. Leping on sõlmitud hetkest, mil makse jõuab Foodini arveldusarvele.
  11. Müügitingimustega mittenõustumisel ei ole võimalik ostu sooritada.

TELLIMUSE TÄITMINE

  1. Kõik laos olevad tooted väljastatakse üldjuhul 1-7 tööpäeva /erandjuhul hiljemalt 14 päeva jooksul/ ning väljaspoole Eestit 14 kalendripäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist (s.t. makse laekumist Foodini arveldusarvele).
  2. Juhul kui toodet ei ole võimalik teile märgitud tarneaja jooksul saata või on soovitud toodetel erinevad tarneajad, võtame teiega täiendavalt ühendust.
  3. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
  4. Klient on kohustatud tagama tellimuse vastuvõtmise valitud viisil ja kohas. Tellides tarne pakiautomaati, on Klient kohustatud sõnumi saabumisel esimesel võimalusel tellimusele järele minema, tellimust hoitakse pakiautomaadis nädal aega, peale seda saadetakse pakk e-poele tagasi. E-pood ei vastuta lepingu täitmise eest olukorras, mis on tekkinud Kliendi tegevusest/tegevusetuse tagajärjel.
  5. Tellitud kaupu, mille eest on tasutud, kuid millele ei ole järele tuldud, säilitame maksimaalselt kuni 6 kuud.
  6. Juhul kui tarne hilineb või tellimust ei ole võimalik täita, teavitame sellest koheselt klienti. Kliendil on õigus sellisel juhul lepingust taganeda.
  7. Palume arvestada, et nädalavahetusel ja pühade ajal võib tellimuste täitmise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda.
  8. Küsimused tellimuse kohta saatke palun koos tellimuse numbriga meile SIIT
  9. Samuti palume meile märku anda, kui teie poolt sisestatud e-posti aadressile ei ole mõistliku aja möödumisel tellimuse kinnitamisest tulnud tellimuse kinnitust.

TELLIMUSE KOHALETOIMETAMINE

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik, eelneval kokkuleppel postitame tellimusi ka Soome, kokkuleppel kliendiga ka mujale. Selleks palume meiega ühendust võtta SIIT
  2. E-pood toimetab tellimuse Kliendini valitud pakiautomaadiga vastavalt tellimiskeskkonnas Kliendi poolt tehtud valikule.
  3. Ostu vormistades valib klient omale sobiva kättetoimetamise viisi, tehes märke sobiva valiku juurde:
  • Smartpostiga saadame paki Kliendi poolt valitud pakiautomaati;
  • Post24 pakiautomaadiga saadame paki Kliendi poolt valitud pakiautomaati;
  • Tellitud toodetele on Kliendil võimalik ise meie kontorisse järele tulla. Asume Viimsi vallas Haabneemes. Kohapealt kättesaamine toimub ainult eelneval kokkuleppel ning kooskõlastatud ajal.
  1. E-poes toodud kättetoimetamise hinnad kehtivad paki saatmisel Eestis asuvasse pakiautomaati. Tellimuse tellimiseks välisriiki palume meiega ühendust võtta telefoni (+372 56679228) või saata e-kiri aadressile SIIT
  2. Tellimused, mille kogusumma ilma postitasuta ületab 50 eurot, postitatakse Kliendile postiautomaadi kaudu TASUTA.
  3. Kliendile edastatakse e-posti teel teavitus toote postitamisest, võimalusel koos postiautomaadi jälgimiskoodiga.
  4. Samuti teavitatakse Klienti eelnevalt juhul, kui tooted on üleandmiseks valmis juhul, kui kättesaamisviisiks on valitud “tulen ise järele”.
  5. Pakiautomaadiga kättetoimetamine toimub reeglina 1-2 tööpäeva jooksul.
  6. Tellimuse tõrgeteta kohaletoimetamiseks ja edasiste probleemide vältimiseks kontrollige enne tellimuse kinnitamist sisestatud andmed üle.
  7. E-pood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud ebatäpsetest andmetest.
  8. E-pood ei vastuta lepingupartnerite tegevusest tingitud viivituste eest juhul, kui tellimus on tarneks üle antud, kuid kohaletoimetamine viibib meist mittetulenevatel põhjustel /force majeure/.

TOOTE TAGASTAMINE

  1. Toodete tagastamine reguleerib foodini.ee e-poes müüdavaid tooteid, v.a. torte. Tort valmistatakse igale kliendile personaalselt ning sellest ja toote omadustest tulenevalt ei ole võimalik toodet tagastada ega ümber vahetada.
  2. Kui Klient ei ole mingil põhjusel tootega rahul, on tal õigus  originaalsiltidega ja originaalpakendis AVAMATA JA KASUTAMATA TOODE 14 päeva jooksul toote Kliendi poolt valitud pakiautomaati saabumisest arvates tagastada, teavitades tagastamise soovist Foodini e-poodi e-posti aadressile SIIT esimesel võimalusel. Klient peab tagama, et tagastatav toode on kasutamata ja heas seisukorras.
  3. Klient võib asjaga tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  4. Kasutamata toode tähendab seda, et Tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida tootel ei olnud Kliendini jõudes. Avamismärkideks loetakse ka korgi ümber oleva kaitsva kile eemaldamist toodetel, millel selline kile on, samuti korgialuse kile, vati vmt eemaldamist. Taganemisõigust ei saa kasutada, kui tarbija on toodet juba kasutanud, näpuga proovinud või avanud pakendi viisil, mille tõttu ei saa seda tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel enam kolmandatele isikutele pakkuda.
  5. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus keelduda toote tagasivõtmisest ja ostuhinna hüvitamisest.
  6. Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
  7. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  8. Tagastamisteatesse märgib Klient alljärgnevad andmed: tellimuse number ja esitamise kuupäev, kättesaamise kuupäev, toote nimetus ja kogus, kliendi nimi ja kontaktandmed, kauba tagastamise viis ning saadab selle e-posti aadressile SIIT hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  9. Tagastatav toode tuleb E-poele tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest.
  10. Juhul kui Klient tagastab tellimuse kooskõlas käesolevas alajaotuses toodud tingimustega, tagastab E-pood Kliendile tagastatud toote maksumuse koos kauba kättetoimetamise kuluga. Toote maksumus tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates hetkest, millal klient on edastanud E-poele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab E-poeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul.
  11. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  12. Defektse toote korral on Klient kohustatud viivitamatult kontakteeruma E-poega. E-pood asendab toote või tagastab toote maksumuse ning pakiautomaadi tagastuskulud. Kui toode on kahjustatud, kannab toote ümbervahetamise kulud E-pood. Raha kantakse tagasi tagastatud toote eest ostja arveldusarvele, millelt tasuti antud tellimuse eest, hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest.
  13. Osalise tagastuse korral tagastatakse ainult tagastatava toote maksumus.
  14. Kliendil on õigus originaalsiltidega ja originaalpakendis AVAMATA JA KASUTAMATA toode 14 päeva jooksul vahetada teise toote vastu. Selleks palume saata e-kiri meie e-posti aadressile SIIT. Juhul kui tellimuses oli rohkem kui üks toode, palume märkida konkreetselt, millist toodet te vahetada soovite. Toodete hinnaerinevusest tulenevalt kuulub vahe vastavalt kas tagastamisele või juurdetasumisele. Palume arvestada, et saame kauba ümber vahetada alles siis, kui oleme tagastatud toote kätte saada ning selleks võib sõltuvalt postiteenuse pakkujast kuluda aega ca 1 nädal.
  15. Toodet saab Kliendi jaoks tasuta tagastada 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist Smartposti või Post24 pakiautomaadist. Toote tagastamiseks tuleb SmartPosti pakiautomaadis kasutada sama uksekoodi, millega klient toote pakiautomaadist kätte sai, Post24 pakiautomaadis aga tagastuskoodi, mis saadeti Kliendile koos paki saabumise teatega. Juhul kui nimetatud kood ei ole säilinud, palume kontakteeruda vajaliku koodi saamiseks vastavalt Smartposti või Post24’ga.
  16. Postkontori kaudu tagastamisel kuulub 30 EUR ja enam väärtuses kaup tagastamisele TÄHITULT.
  17. E-poel on õigus lepingu lõpetamiseks juhul, kui Kliendi poolt tellitud toodet ei ole enam sortimendis ning klient ei soovi selle asendamist. Sellisel juhul teavitatakse koheselt klienti ning tagastatakse ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  18. Samuti on E-poel õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

  1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest /toode on saanud transportimisel vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele/, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus.
  2. Kuna foodini.ee E-pood müüb looduslikke tooteid, mille säilivustähtaeg on tavaliselt alla kahe aasta, siis ei ole võimalik toote mittevastavusele tugineda peale tootele märgitud “parim enne” kuupäeva saabumist.
  3. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja e-posti aadressile SIIT.
  4. Esitatav pretensioon peab olema kirjalikus vormis /nt e-kiri/, pretensioonis tuleb märkida:
  • 1.  tarbija nimi ja kontaktandmed;
  • 2. pretensiooni esitamise kuupäev;
  • 3. kauba või teenuse puudus;
  • 4. e-poele esitatav nõue;
  • 5. kindlasti tuleb viidata tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
  1. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.
  2. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  3. E-pood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul.

TAGASTAMISÕIGUSE PUUDUMINE

  1. 14-päevane taganemisõigus ei kehti lepingule, mille esemeks on:
  • sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
  • sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti.
    Sellisteks lepingu esemeteks on kõik foodini.ee veebilehe kaudu vormistatud toitlustustellimused – toortordid, salatid, leivad jm.

KAUBAMÄRK

  1. Foodini kaubamärk /logo, tekst/ ja veebileht foodini.ee kuulub Foodini OÜ’le.
  2. Veebilehe foodini.ee  ja E-poe sisu ja kujundus, sh digitaalsed tooted, graafika,  fotod, artiklid ja retseptid on kaitstud autoriõigusega ning nende kasutamise ainuõigus kuulub Foodini OÜ-le.
  3. Toodete juures esitatud tootefotod ja toodete kirjeldused kuuluvad tootjale ja/ või maaletoojale, v.a. toitlustustoodete fotod ja tekstid, mille ainuõigused kuuluvad eksklusiivselt Foodini OÜ’le.
  4. Veebilehe sisu ei tohi ilma Foodini OÜ kirjaliku loata mingil kujul levitada, reprodutseerida ega muuta.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

  1. Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures Pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele Poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle Poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest.
  2. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.
  3. E-poe igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega.

KOHALDATAV ÕIGUS

  1. Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
  2. Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata kirjalikus vormis e-posti aadressile SIIT.
  3. Kõik vaidlused Kliendi ja E-poe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.
  4. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. Tarbijakaitsekomisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada www.komisjon.ee