♦ Parima koostise ja imenduvusega revolutsiooniline C-vitamiin!

♦ Koostis on kooskõlas MM-ga

♦ Liposoomse c-vitamiini aktiivsed koostisained on kapseldatud nanoskoopiliselt väikestesse liposoomidesse ja imenduvad ohutult seedesüsteemi kaudu. See on ainuke efektiivne alternatiiv süstidele, kuna toote imenduvus saab sellisel juhul olla kuni 98 %.

♦ C-vitamiin omab üliolulist rolli immuunsüsteemi normaalse funktsioneerimise tagamisel. C-vitamiin suurendab immuunsüsteemi kaitserakkude T- ja B-lümfotsüütide paljunemist, millega organism võitleb edukalt nakkuste ja külmetuste vastu ning takistab viiruste ja infektsioonide levikut. Samuti takistab C-vitamiin valgevereliblede hävimist.

♦ C-vitamiin toetab keha neerupealiste kurnatuse korral.

♦ Maks vajab C-vitamiini enam kui 2000 erineva keemilise reaktsiooni läbiviimiseks. Samuti aitab C-vitamiin parandada maksa armkude, puhastab maksa ning aitab likvideerida maksa loidust.

♦ C-vitamiin panustab energiatootmisesse, transportides rasvhappeid mitokondritesse ehk raku energiajaamadesse, millel on väsimust peletav mõju. Energiat toodetakse kehas süsivesikutest ja rasvadest.

♦ Lisaks mängib C-vitamiin suurt rolli kollageeni sünteesis ja seeläbi toetab sidekoe funktsioone. Sidekude on kude, mis seob ja hoiab eri kudesid koos ning koosneb põhiliselt kollageen-, elastiin- ja retikuliinkiududest. Kollageen on üks keha peamisi ehitusvalke, millel on suur roll luude, hammaste, lihaste, liigeste, naha ja muu sidekoe loomisel ning aitab säilitada naha ja veresoonte elastsust ja vastupidavust. Kollageen hoiab keha justkui liimina koos ning vooderdab siseelundite, naha ja veresoonte seinu, mis hoiab neid lekkimast. Kollageeni sisaldavad silelihaskoed, veresooned, seedetrakt, süda, sapipõis, põis, neerud, lõpetades juuste ja küüntega. Küllaldane kogus C-vitamiini on aga kvaliteetse kollageeni sünteesi üheks võtmefaktoriks.

♦ C-vitamiini puuduse korral tekkida skorbuut, mis päädib hammaste välja kukkumise ja siseelundite veritsemisega. See haigus oli vanasti suureks probleemiks madrustel, kes viibisid pikkadel merereisidel ja kannatasid suure c-vitamiini puuduse käes. Meremeestel puudusid tollal sellekohased teadmised ja ka võimalus värskete puuviljade ja marjade hoiustamiseks. Lõpuks avastati, et sidrun ja teised värsked puuviljad aitavad skorbuuti ära hoida. Tänapäeval sagedamini esineva paradontoosi, kui hambaid ümbritsevate kudede kroonilise põletiku puhul, tuleb C-vitamiini annuseid kindlasti suurendada. C-vitamiini puudusest annavad endast märku ka kergesti tekkivad sinikad e. verevalumid, mis tekivad kui veresoonte läbilaskvus tõuseb.

♦ C-vitamiin aitab muundada liigset kolesterooli sapisooladeks, takistab kolesteroolil ladestumast veresoonte seintele ja on seega kolesterooli langetava võimega ning südamehaigusi ennetava toimega.

♦ C-vitamiinil on verdvedeldav toime.

♦ Stressiolukorras tõstab C-vitamiin noradrenaliini sünteesi neerupealise säsis ja võitleb nõnda depressiooni vastu. Läbi noradrenaliini tõusu suureneb C-vitamiini toimel ka dopamiini tase, kuna nii noradrenaliin kui dopamiin on mõlemad monoamiinid. Dopamiini sünteesi vajadus tekib Parkinsoni tõbe ja skisofreeniat põdevatel inimestel.

♦ Rauapuudusaneemia all kannatajatel tasub teada, et C-vitamiin on väga vajalik raua imendumiseks 12-sõrmiksooles.

♦ C-vitamiin e. askorbiinhape on vees lahustuv vitamiin ning  äärmiselt oluline kaastegurina.  Nimelt on C-vitamiin vajalik enamike vitamiinide ja teiste bioaktiivsete ainete tõhusaks toimimiseks. Ja ka vastupidi, enamus vitamiine suurendavad C-vitamiini toimet. Ilma C-vitamiinita on organism suurtes raskustes ning takistatud on paljude oluliste ainete transport erinevatesse olulistesse organsüsteemidesse.  C-vitamiini roll on osaleda ka antioksüdandina. C-vitamiin on võimas säilitusaine, mis võitleb vabade radikaalide vastu ja hoiab rakke lagunemisest. Praegusel stressirohkel ajal elades peaksime kindlasti leidma võimaluse C-vitamiini juurde võtmiseks, et kaitsta oma miljardeid rakke.

♦ C-vitamiini vajadus on suurim just stressi ja haiguste korral, alkoholi tarvitamise järel, suitsetajatel, antibiootikumide tarvitamisel, paratsetamooli ja aspiriini kasutamisel, naissuguhormoonide kasutamisel, raseduse ajal ja allergiavastaste ravimite kasutamisel (antihistamiiinikumid). Toidust saadava C-vitamiini omastamist halvendavad suitsetamine, alkohol, suhkur, antibiootikumid, aspiriin, kortisoon, antibeebipillid, düsbakterioos, reuma ja teised kroonilised haigused, stress ja kauaaegne külmakäes viibimine.

MANUSTAMINE:

Stressi puhul: kuni  1000mg C-vitamiini.
Nakkuste puhul:  kuni 3000mg C-vitamiini.
Vähi puhul: kuni 4000mg C-vitamiini.

C-vitamiini kogused soovitatakse jagada päeva peale ära ja toidulisandina korraga  võtta 1 annus (10 ml). Vältid